התרגיל של לינוי אשרם - 3aadtmr6 M7t3m / הדרך של אשרם למדליה עברה.

התרגיל של לינוי אשרם - 3aadtmr6 M7t3m / הדרך של אשרם למדליה עברה.. באימון אפשר להעיר, לעצור, לבדוק. השינוי שהפך את לינוי אשרם למדליה אולימפית מהלכת. המאמנת שמאחורי סיפור ההצלחה של לינוי אשרם. חזרה עם אותה מדליה (רויטרס) לינוי לא פתחה טוב את התחרות. הדרך של אשרם למדליה עברה.

לינוי אשרם שמרה לנו את הטוב לסוף. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע. חזרה עם אותה מדליה (רויטרס) לינוי לא פתחה טוב את התחרות. טכנית, זריזה וקלטה את הטריק: הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425.

×
×"ווע×" ×"אולימפי לינוי אשרם אר×'×¢×" מכשירים ×'אליפות ×"עולם ×'×"תעמלות אמנותית ואר×'×¢ מ×"ליות from www.olympicsil.co.il
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. אחרי התרגיל האחרון לא הבנתי איפה אני נמצאת, הדמעות החלו. לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר, קיבלה ניקוד של 23.500. התרגיל הסתיים בהפלה של החישוק, שהתגלגל מחוץ לזירה, וכתוצאה מכך קיבלה אשרם. את שיא הדרמה, את שיא הסנסציה, את שיא האופוריה. בתרגיל הסרט, לצערה של הישראלית היא הפילה את המכשיר לקראת סוף התרגיל וזכתה בציון של 17.1 נקודות. חזרה עם אותה מדליה (רויטרס) לינוי לא פתחה טוב את התחרות. אשרם, דולגופיאט, מוקי, גורבנקו (שחר גרוס, איציק בלניצקי, נעם מורנו) חלפו לא פחות מחמש שנים של עבודה קשה מאז הסתיימו להם המשחקים האולימפיים בריו 2016, ואחרי המתנה ארוכה מהרגיל מגיעה לה גם אולימפיאדת טוקיו 2020.

לינוי אשרם ראשונה (27.550), ניקול זליקמן אחרונה (23.700) הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה.

לינוי אשרם ראשונה (27.550), ניקול זליקמן אחרונה (23.700) הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. בתרגיל הסרט, לצערה של הישראלית היא הפילה את המכשיר לקראת סוף התרגיל וזכתה בציון של 17.1 נקודות. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. הדרך של אשרם למדליה עברה. לפעמים מאוד קשה לי להסתכל על זה. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. את שיא הדרמה, את שיא הסנסציה, את שיא האופוריה. השינוי שהפך את לינוי אשרם למדליה אולימפית מהלכת. לינוי אשרם שמרה לנו את הטוב לסוף. טכנית, זריזה וקלטה את הטריק: תוך כדי התרגיל, לפעמים אני מרגישה שאני מאבדת שליטה על עצמי. הציון של ניקול זליקמן בתרגיל החישוק הוא 24.350 נק'.

בשלב זה, היא הגיעה למקום התשיעי. השינוי שהפך את לינוי אשרם למדליה אולימפית מהלכת. הציון של ניקול זליקמן בתרגיל החישוק הוא 24.350 נק'. לפעמים מאוד קשה לי להסתכל על זה. הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425.

לינוי אשרם עליתי על ×
לינוי אשרם עליתי על ×"משטח ומרו×' לחץ פשוט שכחתי את ×"תר×'יל from img.mako.co.il
לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר שליווה אותה וקיבלה ציון 23.500. למרות העייפות, אשרם הצליחה להשיג מדליה נוספת גם בתרגיל הסרט, התרגיל האחרון, בו ציון של 21.100 סידר לה מדליית כסף וסיום של 24 שעות נהדרות מבחינתה. תוך כדי התרגיל, לפעמים אני מרגישה שאני מאבדת שליטה על עצמי. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. בתרגיל הסרט, לצערה של הישראלית היא הפילה את המכשיר לקראת סוף התרגיל וזכתה בציון של 17.1 נקודות. באימון אפשר להעיר, לעצור, לבדוק. חזרה עם אותה מדליה (רויטרס) לינוי לא פתחה טוב את התחרות. בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 25.500.

תוך כדי התרגיל, לפעמים אני מרגישה שאני מאבדת שליטה על עצמי.

תוך כדי התרגיל, לפעמים אני מרגישה שאני מאבדת שליטה על עצמי. התרגיל הסתיים בהפלה של החישוק, שהתגלגל מחוץ לזירה, וכתוצאה מכך קיבלה אשרם. הציון של ניקול זליקמן בתרגיל החישוק הוא 24.350 נק'. למרות העייפות, אשרם הצליחה להשיג מדליה נוספת גם בתרגיל הסרט, התרגיל האחרון, בו ציון של 21.100 סידר לה מדליית כסף וסיום של 24 שעות נהדרות מבחינתה. לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר שליווה אותה וקיבלה ציון 23.500. לפעמים מאוד קשה לי להסתכל על זה. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. הדרך של אשרם למדליה עברה. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. היום בבוקר היא קמה, שמה מוזיקה ושרה, וידעתי שהיא תעשה את זה. טכנית, זריזה וקלטה את הטריק: לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר, קיבלה ניקוד של 23.500. את שיא הדרמה, את שיא הסנסציה, את שיא האופוריה.

התרגיל הסתיים בהפלה של החישוק, שהתגלגל מחוץ לזירה, וכתוצאה מכך קיבלה אשרם. לינוי אשרם שמרה לנו את הטוב לסוף. הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425. הדרך של אשרם למדליה עברה. חזרה עם אותה מדליה (רויטרס) לינוי לא פתחה טוב את התחרות.

לינוי אשרם ×
לינוי אשרם ×"תר×'יל ×"אחרון ×"×™×" ×"מלחיץ מכולם from images.one.co.il
באימון אפשר להעיר, לעצור, לבדוק. המאמנת שמאחורי סיפור ההצלחה של לינוי אשרם. לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר, קיבלה ניקוד של 23.500. אחרי התרגיל האחרון לא הבנתי איפה אני נמצאת, הדמעות החלו. בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 25.500. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. היום בבוקר היא קמה, שמה מוזיקה ושרה, וידעתי שהיא תעשה את זה. תוך כדי התרגיל, לפעמים אני מרגישה שאני מאבדת שליטה על עצמי.

לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר שליווה אותה וקיבלה ציון 23.500.

למרות העייפות, אשרם הצליחה להשיג מדליה נוספת גם בתרגיל הסרט, התרגיל האחרון, בו ציון של 21.100 סידר לה מדליית כסף וסיום של 24 שעות נהדרות מבחינתה. לינוי אשרם שמרה לנו את הטוב לסוף. לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר שליווה אותה וקיבלה ציון 23.500. בתרגיל הראשון בשלב המוקדמות היא נכנסה מוקדם מידי למשטח, מה שהוביל לסדרה של טעויות גם בביצוע שלה עם החישוק. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425. את שיא הדרמה, את שיא הסנסציה, את שיא האופוריה. אשרם, דולגופיאט, מוקי, גורבנקו (שחר גרוס, איציק בלניצקי, נעם מורנו) חלפו לא פחות מחמש שנים של עבודה קשה מאז הסתיימו להם המשחקים האולימפיים בריו 2016, ואחרי המתנה ארוכה מהרגיל מגיעה לה גם אולימפיאדת טוקיו 2020. היום בבוקר היא קמה, שמה מוזיקה ושרה, וידעתי שהיא תעשה את זה. תוך כדי התרגיל, לפעמים אני מרגישה שאני מאבדת שליטה על עצמי. חזרה עם אותה מדליה (רויטרס) לינוי לא פתחה טוב את התחרות. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. טכנית, זריזה וקלטה את הטריק:

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama